Friday 15 March 2013

Avon dočekajmo ljeto spremne+GIVEAWAY


Jučer sam prisustvovala prezentaciji novog proizvoda iz kozmetičke kuće Avon, radi se o Cellu Break anticelulitnom losionu s dvostrukim djelovanjem. Uz prezentaciju proizvoda za sve dame pripremljen je i kratki trening sa nizom jednostavnih vježbi koje će pripremiti naše tijelo za vruće ljetne dane.

Iz Avona poručuju "Najozbiljnija prijetnja celulitu! Za samo 6 dana povećava sagorijevanje masti za 200% (zasnovano na modelu ekvivalentnom koži)."




CLICK TO SEE MORE


TRETMAN
Za 2 sedmice smanjuje dubinu i inzenzitet i najtvrdokornijeg celulita.
Za 4 sedmice vidljivo poboljšava izgled celulita iz svakog ugla (za 4 sedmice istraživanja mišljenja korisnika 11-025 sa 118 učesnika).

ZAŠTITA
Sprječava formiranje novog celulita.






Losion sadrži:

ZRNA KAFE sprječava prirodno pohranjivanje masnoće i ubrzava oslobađanje masnoće iz masnih vlaknastih tkiva, hidrirajuća svojstva koja podstiču mršavljenje

YERBA MATTE sadrži 11 vitamina i minerala te 15 aminokiselina,  ne može se mjeriti ni sa jednom drugom biljkom po svojoj nutricionističkoj vrijednosti, poboljšava mikrocirkulaciju, pomaže pri sagorijevanju masti

GLOG jak antioksidant i ne dozvoljava oksidaciju lošeg holesterola, poboljšava izgled kože, djeluje kao antioksidans



Avon promovira fizički aktivan stil života pa su prisutne dame imale priliku osvojiti AVON vaucher-mjesečna članarina u dance/aerobik/pilates mix sekciji u Centru za kulturu Sarajevo.


Stručnjaci napominju važnu stvar da kremu treba koristiti prije samog vježbanja, jer tada je učinkovita, a fizička aktivnost će dodatno omogućiti sagorijevanje slobodnih masnih kiselina. 



Losion je prijatnog mirisa i lako se razmazuje.


Celulit je možda tvrdoglav, ali mi smo tvrdoglavije! Cellu Break anticelulitni losion s dvostrukim djelovanjem dostupan je u Avonovom katalogu kampanja 05/2013 po redovnoj cijeni od 30,00 KM, ali uz narudžbu bilo kojeg proizvoda iz kataloga njegova cijena je 13,50 KM.

Beauty RollerCoaster vas  nagrađuje sa Cellu Break anticelulitnim losionom na Facebook stranici



4 comments:

  1. interesting product dear
    kiss and happy day
    vendy

    NEW "HOT TO BUY" post
    follow me on:
    the simple life of rich people blog

    ReplyDelete
  2. Zgodno, ali zvuči predobro da bi bilo istinito. Najbolji su mi kad kažu što sve moram raditi uz kremu da bih postigla željeni učinak. Pa ako ću to sve raditi, što će mi onda krema? :)))
    Vidjela sam to u katalogu, ali preskočila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da zvuči predobro! Ja sam uvijek više za vježbanje i zdravu ishranu. Suludo bi bilo vjerovati da sjedenjem i samo nanošenjem ove kreme će celulit samo tako nestati :/ s obzirom na to šta sve obećavaju vrijedi probati uz adekvatne vježbice :)

      :*

      Delete
  3. nice product;)

    ReplyDelete

Thank you all, for your lovely comments! I appreciate and read every single one of them. It really means a lot to me <3